LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC partners
with A T Kearney
to review its existing agency
framework
LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC partners with A T Kearney to review its existing agency framework
Updated - July 05, 2024 at 09:06 AM.
Under the “Jeevan Samarth” project, LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC aims to future-proof its entire 14
lakh agent workforce to meet the rapidly evolving needs of customers
By BL Mumbai Bureau
Comments
Share
Copy link
Email• Коммуникации » Интернет-коммуникации » Электронная почта
Facebook• Объект организация » Организации по алфавиту » Организации на Me » Meta (компания) » Facebook
• Объект организация » Организации по алфавиту » Организации на Fa » Facebook
Twitter• Объект организация » Организации по алфавиту » Организации на Tw » Twitter, Inc.
Telegram
LinkedIn
WhatsApp
Reddit
READ LATER
Remove See All
The Life Insurance• Страхование Corporation of India• Индия (LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC) said it has partnered with
global strategy consulting firm A. T. Kearney, which will undertake a
transformation project by reviewing the insurer• Страхование » Страховщик’s existing agency framework on
an end-to-end basis.
Under the “Jeevan Samarth” project, LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC aims to future-proof its entire 14
lakh agent workforce to meet the rapidly evolving needs of customers.
Also read: Top 5 valuable Indian Brands: Tata Group• Объект бренды » Бренды на t » Tata Group at No.1, Infosys• Объект бренды » Бренды на i » Infosys, HDFC,
LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC & Reliance• Объект бренды » Бренды на r » Reliance
The project will also entail revamping the agency operations at the Branch,
Division and Zonal level directed towards establishing global best practices
in the wake of fast-changing industry and regulatory landscape of the
insurance• Страхование sector in India• Индия, LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC said in a statement.
S. Mohanty said, “Through the ‘Jeevan Samarth’ project, we aim to transform
our agency ecosystem to align with the rapidly evolving needs of millions of
Indian families and providing them suitable long-term savings, protection,
health insurance, ULIP and pension solutions.
“This transformation exercise should result in giving our already very
committed agents more tools and additional skills, thereby making our bond
between agents and LIC• Объект бренды » Бренды на l » LIC much more stronger.”
Comments
SHARE
Copy link
Email• Коммуникации » Интернет-коммуникации » Электронная почта
Facebook• Объект организация » Организации по алфавиту » Организации на Me » Meta (компания) » Facebook
• Объект организация » Организации по алфавиту » Организации на Fa » Facebook
Twitter• Объект организация » Организации по алфавиту » Организации на Tw » Twitter, Inc.
Telegram
LinkedIn
WhatsApp
Reddit
Published on July 5, 2024